2014年11月29日 星期六

讚美總比責罵好!

November 14, 2014, Friday Night

Cindy的工作水準有的失魂, 無論係清潔或煮食, 好多時都令我愕然.  當然我會指出佢嘅錯誤, 但為咗大家保持良好關係,  通常只有讚佢,  從無鬧佢.    當我指出佢嘅錯誤, 要即時跟手做一次比佢睇,  其實佢都係聰明人, 下次會知道點做.

不過有一樣就係好難改善, 我一定要忍得....慢....佢地做事係會慢幾拍, 煮食又係會慢幾拍, 唔可以幾爐齊開, 所以佢煮完飯, 一定有一兩碟已經變凍, 呢樣一定要接受. 連食飯佢都係慢慢食.   咁我又無所謂, 辛苦搵嚟自在食.

佢煮得好味, 我地即時讚佢.

 












上次佢煮咖哩雞煮得幾好味, 我地讚佢, 好快佢又再煮.

 炒白菜前已經識得焯軟的菜再炒, 咁樣的菜唔使炒咁耐, 仲係青綠色

煎魚亦都無問題


一份花膠猴頭菇湯包, 叫佢加嚿瘦肉煲兩個小時就得.

每餐有魚有肉有菜, 呢的就係比佢嘅煮食概念.  咁我收貨架啦.
 

November 15, 2014, Saturday

當讚完佢, 佢開心就變得更有動力.  哈哈, 今日又煮一樣新餸....

我買咗的農家蛋, 佢話可以用嚟煮咖哩, 咁我叫佢照煮啦.  呢碟係咖哩什菜蛋, 無肉架.  入面有蕃茄, 薯仔, 茄子, 秋葵 & 雞蛋.   幾好味呀!

呢一碟係我叫佢炒, 洋蔥青樣, 雞髀菇炒牛肉

最簡單的炒西生菜.

呢個湯係响維康買的湯包, 唔使諗, 雪耳木瓜湯.

呢餐都算係咁啦.
  
 November 20, 2014, Saturday

佢開始駕輕就熟, 不過我諗佢麻麻地鍾意食魚.   我吩咐每餐應有菜魚肉湯, 但通常都係菜菜肉湯.

 蒜蓉蒸茄子屬菜

 
 炒西蘭花又係菜

 
 豆卜蒸排骨

 啊, 三文魚骨腩秋葵豆腐湯都算有魚啦.

 呢三餸一湯ok呀!    嘻嘻, 我都算教得好啩!

工人姐姐肯用腦煮新餸, 即係話佢個心喺道啦.

我以前都算係有的脾條嘅人, 隨著年齡成長, 現在盡量都唔會發脾氣或發忟憎.   讚美總比責罵好, 工人姐姐要完成一個contract最少在我家留兩年, 如果成日鬧佢, 佢唔開心我亦都唔會開心, 咁為咩呢?  嘻嘻, 我都唔鐘意我老闆鬧我啦.

2 則留言:

  1. 你工人真幸運,遇到好僱主,又識煑又肯教!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我都係幫自己啫. 不過佢又係有的食神, 嚟到我屋企, 我食咩佢食咩, 都有的好野食嘅.

      刪除