2014年1月2日 星期四

大埔蛇王海

December  29, 2013, Sunday afternoon

這幾天天氣真的很冷, 雖然是假期, 可以睡晏一點, 但我跟型爸都沒有賴在床上, 早上穿著厚厚的羽絨, 跟Loki一起去散步.   Loki當然開心啦, 他穿著天然皮草, 精神抖抖的跟我們出.

這種天氣, 就是他們雪橇狗要的天氣, 在室內久了, 他會出門外享受一下外面的冷空氣, 曬曬太陽.

天氣這樣冷, 我跟型爸又去食蛇, 不過今次不是去上水蛇王兄, 而是去了大埔蛇王海.  順帶去買餸及一田超市.

嘩, 一去到, 真的很多人, 剛啱其他客人吃完, 我們才有位坐呢.

一看價錢牌, 十分相宜, 一個套餐A, 每位只是HK$50, 我跟型爸都要了一個套餐, 包括:

一碗細蛇羹, 十分足料

一碗細糯米飯

一碗蛇湯
呢個份量, 型爸剛好, 但對我是有多了. 

原來這裡的臘味, 是自家生曬的呢!

算一算, 叫套餐比散叫平HK$5, 還有蛇湯送.

這裡的蛇羹一點都不比蛇王兄遜色, 不知是否客人太多, 覺得糯米飯硬了一點.  這裡蛇羹的份量比蛇王兄細碗一點, 臘味飯亦沒有跟臘腸或潤腸, 但一份細蛇餐的價錢亦相差很遠...HK$50 (蛇王海) vs HK$96 (蛇王兄), 如果是大蛇餐就相差更遠.  HK$60 vs HK$122

不過兩間處於不同地區, 兩間都一樣咁多人幫襯.


2 則留言:

  1. 每次入梁九記入貨, 都會去呢間到食蛇羹, 真係又平又好食.

    回覆刪除
  2. 其實我好怕去梁九記, 每次去到都好多人. 一時呢樣無得賣, 一時嗰樣無得賣, 我而家都好少去啦.

    回覆刪除