2014年1月17日 星期五

Fat Angelo's - Groupon 優惠餐

January 13, 2014, Monday

今日又要多謝豆豆媽咪, 佢又幫我地買了Groupon優惠餐


Fat Angelo's, 上次已經食過一次, 覺得好抵食呢. 


呢個係Lunch Menu


豆豆媽咪買了一個Executive Set Lunch HK$148


另外再買了一個The Directors Table HK$198.

當我地兩個傻吓傻吓呂响道諗, 點解Menu同Groupon都係HK$148/198, 咁點解要團購...咁去問侍應, 侍應話團購平好多, HK$148/198係兩位用, 而menuHK$148/198係一位用.  Walk in lunch係買三送一, 點都係團購平的.   哈哈, 豆豆媽咪自己買嘅都唔記得.

來時太肚餓, 顧著吃都唔記得影相. 

一開如上了麵包, 每個都大過拳頭, 我跟豆豆媽咪share一個算了.

The Director Table嘅前菜小食十分精緻, 給我們四個人馬上吃掉, 食食吓好快slow down.

 
呢碟Executive Lunch餐嘅沙律...開始有的飽了



有兩款湯, 黑松露蘑菇湯兩碗, 什菜湯兩碗. 大家share嚟飲.  飲完湯食包再食前菜沙律, 已經飽飽地啦.

Executive lunch的主菜我們選了肉醬千層麵跟露絲瑪莉焗雞


我分了的份量, 幸我凡只要了一小份肉醬千層麵
 
 
而The Director Table 餐主菜要了牛扒跟羊扒. 

 
牛扒要了七成熟, 但這塊過熟了, 我分了一小塊.
 
羊扒反面最好, 但我忘了拍照.

要了兩杯凍檸茶及凍檸水, 我自己走冰.

最後還可以自選甜品
 
 
我們分別選了朱古力蛋糕, cheese cake, Tiramisu, 仲有雪糕.
 
埋單要另付10% service charge.  我們每一位HK$96.50
 
真係太足夠, 呢的咁豐富嘅餐, 真係半年食一次好啦.
 
帶著好重的胃回公司.... 

 

 


沒有留言:

張貼留言