2014年3月18日 星期二

煌府婚宴專門店-尖東幸福中心

March 14, 2014, Friday afternoon

今日有舊朋友從美國回來, 每次回來都好有心搵我同另一位同事一齊食午飯.   平事都會每次都去唔同嘅酒樓,  今次突然想起上次同Akiramay去煌府飲杏汁白肺湯, 今日一於去啦.  哈哈, 美國返嚟, 好少機會飲到豬肺湯架.

呢間煌府婚宴專門店, 好多分店, 尖沙咀店喺幸福中心.

坐落, 第一時間叫杏汁豬肺湯, 千祈佢賣哂呀!  哈哈哈, 經理就有.好彩, 唔使失望.

一鍋大概有六碗, 好濃的杏汁味,  HK$138, 抵飲呀!

 
亦非常足料.  哈哈, 美國返嚟嘅, 一定要飲兩碗.

 
午市仲有大蝦餃皇大特賣, 每籠HK$1, 每兩位限叫一籠(咁梗係要限叫啦, 唔係HK$1籠, 蝕本啦)

其他點心就由同事發辦啦.

煎腸粉, 一般

油菜
蘿蔔絲酥餅

椒監九肚魚...大多炸粉, 我唔like呀!

蝦餃皇每籠兩粒, 我們四個人, 要了兩籠

仲有黑松露燒賣皇, HK$15一籠

要了一個迷你煲仔飯, 呢個煲大約只有六寸, 的飯焗得唔錯呀!   呢個係一人份, 但我地四個人食. 因有其他點心小菜, 夠啦.

最差反而係呢個孜然羊鞍, 真係唔得呀, 的肉醃到好唔新鮮呀! 呢的質素, 唔得呀!

埋單四佰幾, 本來諗著我同同事夾份請朋友食, 但佢爭著埋單, 請埋我...哈哈哈, 多謝哂!

不過呢道的豬肺湯ok, 其他點心就麻麻啦.

咁久唔久要嚟飲個豬肺湯都ok嘅.   啊! 型爸鍾意飲豬肺湯, 下次同佢嚟.

沒有留言:

張貼留言