2014年3月5日 星期三

Wing's Kitchen

February 21, 2014, Friday afternoon

自從Sticky Finger無咗午市之後, 我地真係約有所失, 嗰日經過寶勒巷轉角位, 見有間西餐廳, 今日同兩個同事去試吓.

 
呢間叫Wing's Kitchen Modern Italian Restaurant

  
Today's special

  
午餐有不同的選擇

 
仲有Vegetarian Menu
我要了lunch set配水牛芝士鮮茄意粉, 的意粉酸味太重, 我麻麻地鍾意


另一位同事要了lunch set, 沙律配煙肉雞肉意大利飯, 呢個意大利飯做得唔錯

另一個同事無叫套餐, 只要了煎蛋肉醬意粉

原來每一份係HK$48, 變套餐就加HK$15.  即係HK$63一個餐

佢地仲有優惠, 五個人嚟送一個餐, 但我地三個人就無優惠.   如果我地往後消費滿一千, 就可以攞張九折咭.

不過我食完無耐就開始覺得個胃同個肚唔舒服, 都唔知入唔入佢地數好.


沒有留言:

張貼留言