2014年3月16日 星期日

Al Dente - 寶勒巷

March 13, 2014, Thursday afternoon

今日下午同我的同事兩個人一齊食慰勞宴, 哈哈, 係自己慰勞自己.

三個星期前另一同事放假, 同事要頂替佢的工作, 忙足三星期, 今個星期可以甩難(唔使做兩份工作), 咁梗係要慰勞吓佢啦, 再加上攪公司party, 大家都出咗好多力, 我地要去食一餐


佢選了Al Dente, 上次佢生日, 我地都係嚟呢間餐廳

呢道的set luch唔錯架, 大約都係一百文一位
 
可選餐湯或沙律

 主菜有八個選擇, 實有一款啱心水

我們都選了餐湯配麵包, 但呢款意式麵包麻麻, 做我太鬆散

但呢個南瓜湯就幾好, 好濃, cream味不重(其實我鍾意多的cream架, 不過就好肥囉)

同事要了凍咖啡, 我唔要著, 我喜歡餐後熱咖啡
 
我要了Stuff Lemon Sole, 做得好靚, 好大份, 食唔哂

同事要了西冷扒, 五成熟, 佢話都ok

仲有甜品架, 雪糕配蛋糕, 一般啦, 唔記得影呀!

埋單HK$230, 呢間餐廳有的質素, 價錢算好抵啦.

久唔久都要嚟食吓.

沒有留言:

張貼留言