2014年3月2日 星期日

姨甥家火鍋聚餐

February 15, 2014, Saturday night

明又家姊姊夫要回加拿大, 今晚同家人又有機會再聚一聚.   姨甥同佢太太從未試過招呼咁多人, 亦煮唔到咁多餸, 所以最好就打邊爐, 淨係買料, 我地一齊烚吓烚吓咪得囉. 

姨甥買咗好多野呀....

兩款菜及調味

脆肉鯇


三大盒肥牛

牛栢頁, 工人姐姐切得好企理呀!

兩個鍋, 粟米紅蘿蔔湯底

响鈴

什丸, 韓國年糕

什丸魚皮餃

珍珠生根

   
手打墨魚丸

炸魚皮

我地其十三個人, 的野又係多到食唔哂.

食完我就入去焗蛋撻
 
一拎出嚟個個都嘩嘩嘩...哈哈, 飽都要繼續食呀!
 
仲未完呀, 因為我又整咗豆腐花呀!

 整比大家食時, 又係嘩嘩嘩, 好滑呀好滑呀, 加的紅糖, 加的紅糖

家姊訂了蛋糕, 今日無人生日, 佢只係想同孫女一齊切蛋糕影相.  平時分開兩地, 只可以响internet通電話.

仲未完呀!  我整咗兩底脆皮年糕, 大嘅比家姊拎返加拿大, 咁大公子同細姨甥都有得食.  另一底就切開焗一半大家一齊食啦.  另一半就留比姨甥一家慢慢食.

計吓計吓, 今年我整咗六底脆皮年糕, 明天的老友嚟, 我仲要整多兩底呀!




沒有留言:

張貼留言