2014年3月7日 星期五

公司Annual Party

February 28, 2014, Friday

自從放完年假返嚟, 真係忙忙忙忙, 好多野要準備, 卒之到咗今日公司annual party. 今年跟往年一樣, 都係响國內酒店舉行, 咁樣就可以同國內同事一齊慶祝.

上午十一點同兩位同事一起離開公司, 早點到埸地打點一切. 下午一時, 到了福田, 先醫醫肚.

呎幾天都係無胃口,要了水餃麵.

另一位同事要了大蝦芝士伊麵, 嚟國內食呢的, 我見到都驚

另一位同事要了鐵板肉碎豆腐, 我試咗的豆腐, 好好味架, 送嚟時唔記得影, 食完先嚟影塊鐵板.

 
國內同事嚟到, 佢叫了煎肉餅飯, 佢話都幾好味.

食完我地快快起程去埸地啦.

 大約兩點半到會埸, party五點先開始, 仲有兩個半小時, 足夠我地準備一切

五點鐘, 香港同事坐的旅遊巴到了, 而國內的同事亦差不多到齊, 只等老闆及幾位外藉客人.

席設九圍, 人齊先影大合照.

今次我地早點開席, 咁負責做司儀都可以食咗野先.

乳豬全體

加拿大蟹上湯伊麵

腰果西芹帶子

美極煎大蝦

髮菜28頭吉品鮑魚

沙律海鮮捲

清蒸珍珠躉

香酥排骨

呢碟本來係蒸清遠雞, 我地改咗花膠

跟著仲有炒飯, 但我地呢的工作人員, 要開始工作, 無得食啦.

國內上菜, 一次過不停上, 連生果同美點雙輝, 都一齊放哂上檯, 叫都唔停呀!

不過到咗我地玩遊戲嘅時間, 大家都唔顧得食, 全部都擁到臺前.  

攪咗幾個team work遊戲, 大家玩得好開心, 贏咗有獎金, 輸咗有利是, 個個都願意出嚟玩呀.

老闆好大方, 我要求嘅budget 佢都答應, 等我可以大灑獎金, 出席嘅人, 一半可以抽到獎, 抽唔到, 都有安慰獎呀!

做司儀,攪到聲都沙哂, 不過大家都咁開心, 無所謂啦.

可惜五號屋都係抽唔到, 不過我一樣有安慰獎呀!

忙完呢個party, 下星期又要飛寧波, 又要忙第二樣呀!

沒有留言:

張貼留言