2014年3月12日 星期三

出差寧波 - 2014 0306

March 6, 2014, Thursday

昨晚半夜肚痛, 還好今早起來已經沒事.

落二樓酒店西餐廳食早餐

 不過都只係食了點菜及少許米粉.  烚多拿回公司才吃

今天約了很多appointment, 整天都排滿了, 還好中午騰出一個空檔, 跟同事到樓下快餐店食午飯

這定店經過多次, 但從沒有來別過

菜都已經全部煮好, 要什麼就要什麼

兩位女同事負責要菜,我就去拿白飯. 

 
今早早餐都沒吃什麼, 很餓呢. 想不到, 這裡的餸菜不太差, 每樣都是小小一碟.  白米飯又軟又好吃.

五個小菜一碗湯加三個白飯, 三個人RMB55.  這快餐店很多人幫襯呢.

食完又回去辦公室, 繼續我的appointment.   完成所有appointmnet, 先回酒店休息.

晚上七點半, 老外同事跟我一起食晚飯.

他帶我去了印象城.  這裡跟萬達廣場差不多, 只是比較新一點.   這個商場有很多食肆

老外同事帶我去了這間叫避風塘

 地方也不錯

點菜都是用點菜單
 
 
呢間避風塘有80家分店, 咁犀利?

我們要了燒味拼盤, 用兩層甜品碟上

上層有义燒, 雞, 滷蛋
 
下層有燒肉, 燒鴨, 鴨舌, 青瓜

干扁四季豆, 乾炒牛河

還有這個石鍋蟹粉小籠包, 呢款小籠包真係麻麻, 真係只有老外先會話好食.

其實我都唔係好開胃, 每樣食少少啦.   結果梗係食唔哂啦.

埋單都只係RMB167.

呢道主打港式食品, 不過無香港的茶餐廳整得咁好食.  下次唔會特登嚟食呢.

食完早的會去休息.  昨晚唔係瞓得咁好呀!  出差最怕就係病呀!

沒有留言:

張貼留言