2014年3月29日 星期六

新森林焗之專門店二

March 26, 2014, Wednesday

上星期先去過呢間新林林焗之專門店, 今日帶埋同事一齊去食呀!

去到要等位, 不過都係等兩張檯啫

因為呢間係焗之專門店, 今次我一定要試吓呢道嘅焗飯

 加HK$4有湯及牛角包.  今日又要試...有意外驚喜, 的湯夠濃

 
 牛角包竟然好鬆脆, 睇吓咬落的包無腍呀!

  
 同事要的粟米忌廉湯都幾好呀!

 佢無叫焗飯, 要了帶子牛扒, 牛扒幾大塊, 但帶子只得一粒.  HK$46

 
HK$46, 食物質素不太差, 抵食呢!

呢碟黑麻麻係咩, 係我要的黑胡椒芝士焗牛魔皇飯, 入面有牛脷, 牛腩加一大塊牛扒

 
 呢份係我的, HK$46 我都知我一定食唔哂.

  
 另一位同事沒有要湯, 他要的是芝士蕃茄焗大胃王飯, 入面有法蘭克福腸, 雞中翼, 豬扒, 豬柳漢堡.  他無要湯是對的, 因為這盒飯剛剛好.

 
我要了餐湯麵包, 食唔哂盒飯, 已經很盡力, 但個胃叫我不可以再吃了.


要了加啡, 即磨的, 唔錯.

咁嘅價錢, 真係想點呀!












沒有留言:

張貼留言