2014年3月4日 星期二

徐小鳳演唱會

February 19, 2014, Wednesday Night

今日好開心, 姑奶約我去睇演唱會.   事原姑奶個姑仔睇錯時間, 買飛時以為仲响香港, 後來先知呢段時間要飛返美國放假, 哈哈, 咁我就好樂意頂上,

去紅館睇, 我就好方便, 姑奶放工後過尖東搵我食晚飯先.

都係隨便去茶餐廳食, 去咗太興, 我真係好少嚟食晚飯, 咩原來叫我小菜套餐咁貴架.   HK$78一個小菜,  HK加$19變套餐.  所謂套餐係一個小菜, 一碗白飯, 熱飲一杯
 
我們要了柑桔蜜及檸蜜

菜遠牛柳條
 
豆腐青衣魚腩煲
 
每人HK$97, 好彩唔使加一.   我覺得貴囉.

HK$380嘅飛, 應該係坐喺山上面.

都算準時開show, 小鳳姐八時二十五分便出場
哈哈, 一睇我影的相就知我坐得幾高, 中半山.  整個舞台都睇得好清楚.  不過個人樣就麻麻啦.

小鳳姐真係好多擁躉, 四面開哂, 全場爆滿.   今日係佢第一埸, 嘉賓有盧冠角廷, 最後仲有鄭秀文.  小鳳姐風趣幽默, 絕不欺埸,  唱足三個小時, encore 時著佢件招牌波點晚裝出場, 十一點幾先散場.   雖然我唔係小鳳姐歌迷, 我都覺得好抵睇呀!

唔覺唔覺, 小鳳姐已經變成老牌歌手, 仲可以開咁多埸演唱會, 仲有咁多人捧場...叻呀!

沒有留言:

張貼留言