2014年3月28日 星期五

鐵樹開花

March 26, 2014

鐵樹開花, 富貴榮華?  係咪真係咁好呀?

上星期一早上回到office, 無留意房內棵鐵樹, 但十點幾同事入來找我, 佢話...咦! 呢棵樹個粒係咩嚟架, 樹頂上還有一粒.  我行埋去睇吓啦.  嘩, 係棵鐵樹開花呀!

其實呢棵樹十年前都已經開過一次花, 估唔到, 要等到十年後先再開一次.  哈哈, 人地話鐵樹開花要參花掛紅, 我都隨俗, 掛封利是上去啦.

第一天見到時已經有3-4寸長

 
 樹頂那棵也一樣

生長得很快, 第二天長了1-2寸

再過一天, 花都出來了

再過一天又長了些

只是一個星期, 長了7-8寸, 嘩, 上面那棵快到頂上天花啦.

其實有一段時間無打理棵樹, 平時都係同事一星期澆一之水.  但我見佢非常瘦弱, 我加了營養粒, 一星期澆兩次水, 加上近日天氣轉熱, 現在開花.

星期一回到office

第八天, 的花又長了, 咦, 頂那棵彎了下來, 的葉有的枯.   啊! 不知是否星期六日沒有冷氣...馬上加些水

第九天, 的花又長了, 樹頂那棵又申直了.  很開心呢!

 最開心的是, 隔壁會計部那棵鐵樹也開花了, 呢棵買咗返嚟都唔夠一年, 就已經開花啦.

老闆, 希望係呢個係好肇頭啦.




沒有留言:

張貼留言