2014年3月3日 星期一

五號屋團拜BBQ

February 16, 2014, Sunday

過年咁忙, 跟著又去旅行, 仲未有機會同的老友一齊團拜.

不過人算不如天算, 其中一位老友病咗,一家未能出席.

我今年都係唔煮呀, BBQ算啦.  除咗招呼一班老友之外, 仲招呼埋的鄰居.  上兩年我的老友嚟, 的鄰居都一齊嚟, 大家見過兩三次.  咁多人一齊BBQ就高興的啦.

下午的老友嚟到, 我先焗的脆皮年糕比佢地食.   晚上先叫的鄰居一齊過嚟BBQ.

四塊美國牛, 切開容閉燒的, 點知呢的美國牛燒起好韌呀!

反面的澳洲西冷同肉眼燒起腍的好食的.

一大堆什丸

五款腸

雞翼兩款口味, 我就鐘意食辣嗰款

大大隻扇貝

又係上次勁大隻嘅蝦

仲有多春魚

粟米蕃薯唔少得

仲有菜同什菇

BBQ我通常都會煲栗米蓄薯粥

仲有腐竹雞蛋糖水

二公子大個仔啦, 幫忙燒的野大家一齊食.

其實BBQ我麻麻地, 對著的爐火, 雙眼好乾, 我都係比較喜歡不勞而穫, 唯有叫佢地燒比我食啦.




沒有留言:

張貼留言