2014年3月8日 星期六

大帽山半天遊

Mar 1, 2014, Saturday

昨晚實在太高興,回到家喉嚨又痕又痛, 整晚都睡得不好, 很辛苦. 不過身體時鐘, 早上七點幾便醒來, 雖然攰, 勉強亦不能入睡.

差不多十點, 型爸突然提議, 不如今早帶埋Loki一齊上大帽山.  見型爸興致勃勃, 去就去啦.

我地開車去到大帽山, 再從小路再上去.

沿路都有多人行山 (不過我地開車), 上到去最高先行呀!

 
到咗啦.

大帽山郊遊地點5 號埸

對面有間荒廢了的石屋, 我地經過外面,唔敢行入去呀!

風景都好靚呀!

不過好大霧呀!

Loki好興奮, 跟著型爸一齊行

行到去南面觀景台

好大霧呀

再去北面觀景台

呢面各元朗方向
我都係第一次嚟咋.

下面的屋細到好似石仔咁.

行咗一陣我地就離開啦.  本來型爸想去農場鮮奶食公仔麵加燉奶, 但我胃唔舒服, 唔想食呢的.

帶著Loki, 只可以去嘉龍

  
型爸隨便要了個火腩飯

我要了碗魚蛋粉加好立克算了.

半天遊好快就過了.

食完回家休息, 下午五號屋要舉行業主大會, 好多重要事情要傾呀!


沒有留言:

張貼留言