2014年3月19日 星期三

唔食西餐食泰菜 , 一樣食得開心

March 15, 2014, Saturday

二公子剛啱榮升車主, 佢好開心, 星期六揸佢架車, 一齊出去食晚飯.

二公子提議嚟呢間在粉嶺的新餐廳

由門外影入去, 裝修得好靚呀!

點知型爸二公子入去攞位, 佢竟然話fully booked, 戶外位都無.  當時係六點半左右, 餐廳入面只坐了一檯人.   再問吓, 佢地話最好一星期前預訂.   估唔到, 新餐廳咁受歡迎?

咁我地就去第二間食囉, 無失望嘅, 二公子話下星期再嚟過.

 型爸提議去食泰菜, 行過兩三條街, 呢間叫Pad Thai, 金邊粉泰菜.  同林老闆一家嚟食過幾次啦.

  
不過都係要等位, 等兩張檯, 好快啫.

等位就順便睇吓食咩好, 三個人, 叫套餐都好喎, 二人餐家四人餐好的呢.

我地正考慮叫咩野餐, 侍應話有的兩個人都叫四人餐, 唔會食唔哂...吓, 咁係咪的野好細碟.   平時同林老闆嚟, 佢通常都係散叫, 要一隻海南雞, 串燒, 生菜包, 冬蔭公湯, 咖哩配蒜蓉包, 的野都唔係好細份架.

型爸最後決定, 要N5三人餐, 再加一客大頭蝦冬蔭公湯.

鋪仔細細, 坐到滿哂, 外面仲不斷有人等位.

好快的菜就上啦.

生菜包

馬拉盞炒什菜, 呢碟真係細的喎

炸蝦餅

大頭蝦冬蔭公湯

蝦醬炒飯

咁多野, 好夠食啦...咦, 仲有一樣未嚟喎.

青咖哩牛肉...都幾好味呀!

我地每人要了一個特飲, 都只係每位加HK$8.

埋單HK$410, 無加一, 食到飽飽.   相比起上次去馬會道泰國人餐廳, 呢道抵食好多呀!

食完行番去停車埸攞車, 經過見到Pezzi Bistro, 一樣有好多張吉檯, 外面嘅位亦無人坐.  哈哈哈, 呢間餐廳識唔識做生意架, 我地一早嚟, 食完訂檯嘅客都未到啦.

回程二公子叫我揸佢架車返去, 又好啫!  我地住得遠, 出入有車又係方便的嘅.  不過有車就一闊三大, 遅的佢就領略到架啦.

要快的返屋企啦, 一陣九點, 的鄰居要過嚟開會呀!  

沒有留言:

張貼留言