2014年2月27日 星期四

雙情人節BBQ聚會

February 14, 2014, Friday, 雙情人節

睇完媽媽,先送姨甥同佢女兒回家, 佢地今晚一家三口慶祝情人節.   我同型爸家姊姊夫就回我地屋苑今晚舉行的雙情人節聚會.  除了慶祝情人節, 我地順帶farewell其中一個部屋, 兒媳一家四口回加拿大, 為了小朋友讀書, 做父母都要作好大的決定.

本來今次聚會用係戶外Potluck, 但呢幾日天氣很冷, 煮好的食物一放出戶外便變冷.   最後改為BBQ, 咁一面燒, 一面食咁就無咁凍啦.

五號屋呢幾天日日出去同家姊食飯, 無時間整野買野, 好彩過年前買了兩箱飲品, 仲有一箱, 算係出少少力啦.

 
其他部屋幫忙買野, 醃雞翼
 
洗扇具就叫的工人姐姐幫手

 
又係梁九記的小牛扒, 丸類腸類, 都係嗰的

包咗好多菇呀, 菜呀!  

好多食物, 不過永遠都係食唔哂.

今晚仲有好多甜品呀!

Mrs Kua 整的紅豆年糕, 跟我的做法不同, 佢用蛋(三隻)加奶, 我用蛋(十隻)+椰汁不同. 各有各好啦.
 
十八號部屋煲了腐竹雞蛋糖水

 姊夫帶了兩枝冰酒....哈哈, 好快就飲哂

 
十號部屋煮了湯圓, 團圓團圓.

姊姊帶來brownies, 太多甜品, 食唔落, 無需焗了.

哈哈, 情人節我地屋苑攪聚會, 益咗的男士, 唔使佢地周圍去訂位同太太食飯啦.



沒有留言:

張貼留言