2014年2月8日 星期六

大年初一奶奶家吃素

Jan 31, 2014, Friday, 大年初一

整好了脆皮年糕, 煮了素菜, 帶備禮物, 仲要帶埋Ruby同Loki, 一齊去奶奶屋企拜年.

Loki開心又興奮, 昨晚團年已經帶埋佢去, 今早一見我地出門口, 佢好似知道我地會帶佢去, 企定在車門等我地.

因為要整咁多野, 遲了點出門, 去到剛吃午飯, 馬上整熱的素菜


嬸母整了咖哩素雞, 好靚呀!

仲有紫菜豆腐

工人姐姐炒了什菜
 
煎了素鴨

煮了素雞

奶奶買了芋頭魚

我整的素鵝

咁當然有我的菜脯芹菜蘿蔔

午餐只有八個人吃,  已經有八九碟, 十分足夠了

 
工人姐姐煮了一碟羅漢齋都要留番晚餐才吃.

餐後二人姐姐又切了一碟橙

還有甜品馬蹄糕及紅豆糕

八珍出品, 大伯帶來的.

食完午飯, 我們便開始竹戰, 型爸三兄弟陪奶奶打牌, 我們三嬸母跟姑奶女子組一檯....哈哈, 我每年年初一先會同佢地打一次麻雀, 平時係唔會打.   我頭兩個圈都無食過糊, 應該係連糊都無叫過...點知西圈先開糊, 跟著係咁食糊, 反敗為勝.  發了點新年財.

下午工人姐煎了我整的蘿蔔糕芋頭糕

晚餐就交給三位工人姐姐, 都係貫常的二十幾碟

而我的脆皮椰汁年糕就成為今天晚上的甜品.

用多士焗爐都焗唔切呀!  吃了一底, 另外還有一底, 分了四份, 每家攞一份.   奶奶今天吃齋, 有蛋的都不吃, 留起了一小份給她明天吃.

見到他們吃這年糕那麼開心,  我也十分開心.

遲兩星期他們來我家, 我又會再整給他們吃.... 傳統的年糕, 全都打入冷宮了.


沒有留言:

張貼留言