2013年7月13日 星期六

松坂日本料理


2013年7月13日上午11:50公開累積瀏覽 280 0



松板在這間鋪已經好多年(我諗二十幾年都有啦), 經歷高高低低, 仍然能夠維持繼續到今天, 真的不容易

鐵板燒有四款午市套餐, 我地揀了A餐, 要了松板牛肉(和牛)薄燒, 一客要鮑魚, 一客要銀雪魚
 

先嚟青瓜蟹籽沙律

每人一客四色魚生

我地食緊前菜時, 師傅整緊炒飯, 佢做咗個心型逗我地開心, 但佢講呢道嘅大師傅唔準佢地配花式, 知道會罰錢架.
見到人地嘅牛肉薄燒, 好香, 不過唔係我地嘅
 

我地的海鮮嚟啦, 先嚟大蝦

好味呀!

其他客人嘅炒野菜

我地嘅銀雪魚同鮑魚

的鮑魚切我薄片, 但炒起一的都唔會韌呀!

蝦頭好多膏呀!

銀雪魚好滑, 但淡味咗的, 師傅話可能我平時食開西京燒嘅味道, 所以覺得咁煮法淡咗的.
 

松坂牛肉薄燒, 好味...
 

帥傅忍唔著都係咁意表演咗一吓飛蛋功夫
 

炒到粒粒分明嘅櫻花蝦蛋炒飯

炒野菜

好濃味的麵豉湯

甜品係芝麻雪糕

埋單HK$854

個經理話因為呢個餐係特價, 晚上食同一樣可能要double 價錢, 所以呢個餐有VIP 咭都無折呀!

沒有留言:

張貼留言