2017年11月14日 星期二

南涌尤德亭新娘潭

October 29, 2017, Sunday

工作壓力大, 除了煮食用嚟減壓, 行山都係一種方法

星期天早上去行山, 可以暫時忘記工作, 咩都唔諗啦.

今日好高興, 我地行山組加埋一個family, 並十六人出發, 行南涌尤德亭再去新娘潭

去到直昇機坪, 等的新人影吓相我地就馬上起程

都係嗰的地方, 都係跟著的路牌行

又到山中的十字路, 呢道都可以去烏蛟騰

的新人覺得好攰, 又其是那位大約十一歲的妹妹


但今日有位小明星, 佢只得工歲半, 跟著我地行無扭計, 比的零食氹吓佢就得.


落山時介紹吓呢道嘅八仙嶺自然教育徑

行完啦, 我地為小朋友鼓掌, 個個都比個叻叻豬佢呀!

人多一齊去海鹽飲茶

晚上就去組長屋企燒烤.   又有百芙30年, 哈哈, 呢道好多威士忌fans....不過我唔係呀!

我提供自家浸梅酒, 一樣收到好多likes 呀!

沒有留言:

張貼留言