2019年7月15日 星期一

Crazy February - 錦田Sky City

July 8, 2019, Monday

今日係我同型爸的結婚周年紀念, 鄰居介紹我地去錦田Sky City 一間叫 Crazy February西餐廳


近來我地多咗去錦田, 全都係鄰居介紹, 我地未嚟過.


呢間都真係小店, 只可有十張八張檯. 村屋的尺寸, 可以想像到.

有Dinner set, 價錢亦唔貴.

型爸先來杯啤酒

麵包加餐湯, 都唔錯

我地一家人 (雖然係結婚紀念, 都唔可以掉低二公子)

鄰居捱介的黑毛豬扒, 但可能熟咗的, 肉有的嚡

羊架非常好味

肉眼都唔錯.

雖然今日想點龍蝦, 但佢地話無貨, 斧頭扒又無貨, 墨魚汁又無貨, 但整體上都是滿意的.

型爸要了咖啡 (American coffee), 麻麻

我要的水果茶

二公子要的凍檸茶

甜品仲有雪糕.

配我的水果茶, 令今晚晚餐攻完美.

埋單九百幾, 我地覺得ok 呀!

呢道附近原來有十幾間餐廳, 會多的嚟試.

不過要等我地去完加拿大返嚟先可以呀!

沒有留言:

張貼留言