2019年9月7日 星期六

心越 - 錦田 Sky City


呢幾個月風風雨雨的日子, 香港受傷受傷再受傷.  的focus去哂的時事新聞, 無哂心機連Blog都無心機寫.     離開香港三個星期, 返到嚟情況沒有最差, 只有更差.   咁心情都唔可以永遠down 落去, 的起心肝,  睇吓手機有咩想, 寫吓Blog 先.


July 13, 2019

呢排香港好多方都有士威遊行, 避開的高危地方, 我同型爸去錦田食飯, 嗰道有好幾間食肆未人食過, 會逐一試吓.

 呢間心越响錦國天空之城

 
 
 睇Menu都有幾多選擇, 但今日只有我同型爸, 只可以試幾樣

 初時餐廳入面未有位, 坐在戶外....有蚊呀!


 老闆好好, 馬上拎支泰國蚊怕水...佢話呢枝好掂,  哈哈, 影張相, 下次去泰國買.

 型爸飲啤酒, 咁一陣由我開車啦....我唔飲啦.

 要了炒椰菜苗


越式春卷, 幾大份喎!


越式粉包

 型爸要了牛四寶河, 我要了蕃茄牛坑腩河

埋單HK$410, 咁大約二百文一位, 食晚餐咁上下啦.

沒有留言:

張貼留言