2019年9月26日 星期四

2019 Canada Trip - Day 8

July 23, 2019, Tuesday

早餐依然是即食麵...哈哈, 平時响香港真係唔會食即食麵做早餐, 但嚟到呢道唔想食麵包, 咁就整火腿蛋即食麵啦....哼哼, 有fans 架, 佢地唔使郁有得食, 點會話唔好呢!

今天係我地加東自駕遊的最後一天, 食完就馬上離開民宿,  諗著早的完成今天的行程.

哈哈, 人算不如天算,  開車去到Thousand Island, 過埋橋去到個Tower , 先知道唔上得去.

呢道係呢個Tower, 唔係電梯壞, 係電梯入面個窗關唔到, 咁就無得上去, 唔怪得之無人啦.

呢, 就係過呢條橋比咗US$4.  咁上唔到tower, 就停低架車响橋邊, 行過橋中間影相.

逗留咗一陣就走啦.

我地開車落Kingston

大家有點餓, 沿著湖邊去到一個小鎮搵野食.  哈哈, 仲有入錢的泊車咪錶


呢間叫我地Stop喎,
原來賣Local Beer,  唔啱呀!


最後去咗呢間餐廳.  哈哈, 唔知係咪因為weekday 關係, 只得兩個Waitress, 等食物要等30-45分鐘.   後面仲有客入, 直情話比佢地知做唔切.


我地無扳訴, 等就等, 有野食嚟到, 食完就算了.   不過的食物都ok架.   只係個米湯, 原來係一碗好稠的米粥.

呢餐埋喃連service charge CAD150

跟著開車落Kingston





都係同圍行吓, 去吓個Public Market.

跟著開車返多倫多, 中途停Big Apple, 買幾個做手信啦.

晚餐就返到多倫多食韓國菜




大公子介紹呢間韓國菜館都唔錯呀!


埋單連service charges CAD320

加東自駕五天遊就完結, 多謝大公子天天開車, 心袍仔計劃行程, 一家人開開心心玩幾天.

陪我地玩咗幾天, 明天開始, 大公子心袍仔就好忙, 大家要做正經事.

哈哈, 我地唔去周圍玩樂, 但都會繼續吃喝.



沒有留言:

張貼留言