2019年9月28日 星期六

2019 Canada Trip - Day 10

July 25, 2019, Thursday

今天姊夫休假, 一早話同我地出去湖邊行吓.   姊夫真係好好, 不單止介紹我地去好的餐廳, 有空檔就同我地出去行吓.  大公子早上要同心袍仔去佢父母嗰邊, 晚上先一齊食飯.


佢知道我地在香港星期日都去行山, 今日佢帶我地行湖邊徑呀!  呢道叫 Great Lakes Waterfront Trail

有路軌車可以到 (我地係自已開車開車嚟)


二公子見到個大草地, 忍唔著攤响道享受吓的陽光.   

呢道風景當然好靚啦.

仲有紅楓葉睇呢!

行咗個幾鐘, 我地開車出留去食午飯, 今日約咗四哥, 哈哈, 嚟咗咁多人, 今日先第一次見佢, 要拎的手信比佢, 再安排吓星期一坐車的妻排.

姊夫介紹我地去蘭亭敍, 呢間酒家個名有書卷味,  原來真係有個大書架


哈哈, 另一面都有好大個魚缸養海鮮.


都係隨便叫的野食, 仲有碟炒麵唔記得影

有租品送...食咗 幾多錢?   唔記得啦.

食完姊夫帶我地去今晚食晚飯嘅地方睇吓間房夠唔夠坐.   本先我地諗著去Diana食西餐, 但姊夫話咁多人食西餐坐長檯唔方便傾謁, 況且好多人唔食生蠔, 食中餐好的.   咁我同型爸都聽從佢的意見, 同大公子&心袍仔講, 睇佢Daddy, Mammy 鍾唔鍾意, 好彩咋, 真係鍾意食中餐多的.

睇完地方, 我地又去另一湖邊, 坐吓飲吓野

哈哈, 我唔想曬黑呀, 坐响有蓋位置, 再望出去, 好靚好舒服

今日係weekday, 人不多, 有一對男, 在那裡玩了個多小時, 真係唔怕曬的.

我地叫了一個Pizza, 四個人吃當下午茶.

跟著開車返去休息一陣, 換件衫去食飯.


就係呢間峨嵋海鮮酒家

我晚連大搭細有18個人, 係呀, 好多人, 因為今日係我地第一次同襯家見面呀!

呢道個老闆真係犀利, 把口好似圖澢過油, 講野好似唱歌咁....

聽佢介紹, 要咗兩隻十磅重的龍蝦, 咁整多味我就叫佢幫我安排

結果淨係龍蝦都已經有六食.

薑蔥蒸蟹拑...好鮮味呀!

豉酒皇龍蝦球, 好味道

避風塘, 一樣唔錯.

仲有一款新口味, 黃金炒龍蝦, 一樣好味


龍蝦羔蒸水蛋


龍蝦羔炒飯

食完龍蝦都差不多飽了, 仲有十和菜


好多都食唔哂, 好多都要打包


老闆送了四式甜品, 高麗豆沙, 芒果糯米茲, 芝麻糖不甩, 仲有紅豆沙

最後仲送多六套甜品, 呢個老闆真係掂.

哈哈, 埋單幾錢? 現金找數有九折, 折咗連小費共CAD2,500.  係呀, 都唔平呀!  但食得很開心, 咩都抵番啦.

至於招呼嘅兩位俄應, 另外再比貼士啦.

沒有留言:

張貼留言