2019年9月29日 星期日

2019 Canada Trip - Day 11

July 26, 2019, Friday

昨晚餐飯食得好開心, 輕鬆又愉快, 仲好飽好飽添.

今日大公早上陪我地, 跟著佢就要同心袍仔去陪襯家.

今天我地繼續去shopping 買野, 仲有幾日就走, 要買手信呀!


午餐又係食Subway

再去New Fries 買咗 hot dog 加 Poutine,  真係食極唔厭, 唔怪得之佢咁適合响呢道生活.

晚上我會同佢地分道揚標, 姊夫會招呼佢去食晚飯, 我就約咗老友鬼鬼去做facial....

哈哈, 真係老友, 佢話想我做新奶奶靚的喎.

做完facial 成九點, 佢帶咗我去另一間食拼當壽司.   食得有得急, 因壽司店快關門.

幫佢女兒叫多一份, 呢餐CAD78.

佢請我做facial, 呢餐我一定要請.

沒有留言:

張貼留言