2019年9月24日 星期二

2019 Canada Trip - Day 7

Sep 22, 2019, Monday

今早同昨天無咩分別, 都係煮即食麵.   哈哈, 開始有friends 啦, 早餐都鐘意有的熱湯暖吓個胃.  都係要煮三次, 我同型爸食完先再煮比佢地.

食完執好哂的行李上車, 我地check out啦, 因為要開四個幾小時車車落Ottawa, 唔可以太晏出發.

又要辛苦大公子開車, 我地坐咁耐車,可以小睡一下都覺得辛苦, 何況大公子無得小休仲要專心開車唔可以瞌眼瞓

今日午餐, 我地响休仔息站food court食快餐, 各有好所, 鐘意食咩就食咩.

卒之到Ottawa 啦. 我地都係租民宿, 一間屋有幾間房, 幾方便呀!

入去先睇吓個廚房.   地下有間大房, 我地就住呢間.

地下有間房, 算係客廳, 有樓梯上上一層, 上面有三間房.  我無行上去睇吓, 佢地話呢間屋起得有的問題, 的牆有的斜.

哈哈, 最特別係仲有一間屋頂房, 外甥好開心, 佢話佢一定要住呢間房.


 
我地住嘅地方去Byward Market 唔太遠, 我地行過去.

呢間餐廳President Obama 嚟過, 不過我地無諗著幫襯.

行咗一個round, 我地決定幫襯呢間餐廳


大家有的餓, 先叫個湯食麵包暖暖個胃.

跟著開一枝白酒 (呢間Inniskillin酒莊我地三年前去過, 仲買咗好多枝Ice Wine).   呢枝香酒都幾好飲喎.


前菜要了炸魷魚圈及生蠔

其他主菜都好好味, 係要冷牛肉就overcooked.

呢餐埋單連service charge CAD550

日長夜短, 食完晚飯出嚟天仲好光, 涼涼地行吓好舒服.



同圍行吓, 梗係要去國會山莊影吓相 (哈哈, 三年前都嚟過)

影相嘅角度真係好重要, 哈哈, 呢位男士係咪比火燒呢喃


日落了, 好靚呀!

晚上十點呢道有煙花睇, 我地唔等啦, 行返去民宿休息吓好過啦. 

沒有留言:

張貼留言