2011年10月8日 星期六

五號屋勁薑蕃薯糖水


2011年10月12日下午9:30公開累積瀏覽 5042 15


上個星期去咗深水埗街市, 見到的雞蛋黃蕃薯好靚, 仲賣八蚊三磅, 好耐都無見過咁平咁抵, 平時只會有BBQ party先會買, 但今日忍唔著, 買咗十蚊, 三磅幾唔夠四磅. 
晚上食完飯, Saturday Night, 的鄰居可能會過嚟坐, 不如煲定個蕃薯湯水啦.  型爸二公子都唔鍾意食, 如果唔趁人多, 我一個人食邊有癮呀!
一諗就即刻去煲, 揀咗幾個中size蕃薯 
批皮洗淨, 今次用咗五個 
用滾刀法切開一件件 
凍水連薑落.  我用咗好大嚿薑呀, 切起都有十幾片.  我覺得煲蕃薯糖水, 一定要勁薑先至好味 
睇落兩塊片糖都應該夠 
加埋的蕃薯落去, 加片糖.  煲滾, 轉細火煲半個小時, 咁就得啦.  真係好easy. 
五號部屋嘅勁薑蕃薯湯水就攪掂啦....
果然不出所料, 有三個部屋過嚟, 幫手食咁的....好味!   但我家嘅型爸同二公子, 都係唔like, 我都無叫佢兩個食.

沒有留言:

張貼留言