2011年10月27日 星期四

唯一麵家

October 27, 2011, Thursday Afternoon

自從老正興執咗之後, 我嗰個好鍾意食上海粗炒嘅同事就有的失落, 佢上次都提議要去厚福街唯一食, 不過我地就覺得遠咗的.  今日決定陪佢行遠的....

呢間唯一喺尖沙咀厚福街,  成日都經過, 但通常經過都只係行加連威老道, 金馬崙道, 加拿分道, 真係N咁多年都無行過入內街

呢道的食物都算經濟, 今日兩個人食, 都唔會叫得太多
 

北京餡餅, 叫咗一個share 嚟食.  食落都幾好味, 入面仲有的肉汁. 我覺得有的鹹, 但同事話啱啱好, hk$10


我叫咗炸菜雪菜肉絲上海粗麵hk$25


哈, 同事又改變主意, 唔食上海粗炒, 叫咗豬扒上海粗麵, 豬扒同碗麵分開上.  hk$28


睇落都好似好豐富, 我地咁叫, 啱啱好, 唔會太多.  隔離檯兩位小姐, 每人叫一客餡餅加一碗麵, 結果佢地食唔哂, 剩番的麵.

埋單hk$63, 抵食的午餐
 

沒有留言:

張貼留言