2016年5月23日 星期一

緬甸魚湯河母親節大餐

May 8, 2016, Sunday

今晚嘅母親節大餐, 為咗我唔使煮飯, 一早就安排Cindy整佢嘅家鄉食品...緬甸魚湯河.

大部份都係Cindy煮,  當我整蛋撻時, 就幫吓佢手啦.

呢的係用香茅煲嘅煮魚水

三個鯇魚, 煮熟拆肉

炸香的蒜蓉

乾蔥蓉都炸好

烚好雞蛋


呢個醬係用香芽, 薑, 蒜頭, 紅蔥頭, 加黃薑粉, 用搥盅搥成醬.   落鑊爆香

加的魚肉一齊炒

將的魚肉加入的香茅煮魚湯入面

跟著加入紅蔥頭, 水, 米粉, 鷹咀豆粉, 調味

呢一鍋就係靚靚嘅魚湯啦.

跟著仲準備咗, 炸蒸, 辣椒粉, 檸檬同芫茜

的河炒焯好先放在碗內, 加上魚湯, 再加上蛋, 辣椒粉, 芫茜及檸檬汁.   睇吓型爸夾比我嚿燒肉幾大件, 切開兩嚿就差唔多.

仲有緬甸涼拌鮮魷

組長唔想空手嚟, 整咗白焯蝦

我呢碟醜醜地嘅燒肉

仲有反炸豆卜, 炒菜.....今晚有五餸加緬甸魚湯河...七個人食, 好豐富呀!

公子送的母親節蛋糕

型爸送我的花

很開心快樂的母親節, 亦祝福天下母親個個都健康快樂!

沒有留言:

張貼留言