2016年5月28日 星期六

大埔滘林徑 + 粉嶺新明苑飲茶

May 15, 2016, Sunday
好耐都無行過大埔滘林徑.  之前行得太多行到有的悶, 咁又轉咗去行鹿頸南涌.  天氣開始熱, 組長驚我地的女士怕曬, 佢話今日行林徑啦.   我地無異議.

好彩咋, 如果今日行鹿頸南涌嗰邊就有的問題, 睇新聞, 因為政府收地問題, 谷埔村村民封村, 去到唔比行就無癮啦.

我地都係同往常一樣, 紅加藍, 行大約七公里

唔知係天氣濕定係我地唔係狀態, 行紅路去到大休息亭, 竟然要1小時15分鐘...行得慢咗呀!

咁回程我地就行番快的.  呢排多雨水, 見到好多菇生出來, 仲好大隻添.... 千祈唔好摘嚟食, 我驚有毒呀!

最後行完, 都係比平時慢15分鐘啫.   

行完, 組長提議去飲茶, 佢話新明苑搬咗, 的野食好咗好多.   咁我地又去試吓.  以前舊嗰間的點心好粗糙, 真係麻麻地.

呢間新明苑搬咗去粉嶺馬適路逸峰廣場

地方新的又靚的, 但超多人.....唔使怕,  組長有的面子, 好快有位.




估唔到樣樣點心都幾好味喎.

 由其是呢碟加辣嘅豉油皇炒麵, 好味呀!


最後仲加多碟馬拉糕同流沙奶皇包....

大食, 每位要HK$150,  的野好食, 大家都唔介意比多少少.

沒有留言:

張貼留言