2016年5月10日 星期二

德利餐廳 + 美國隊長3

April 29, 2016, Friday night

今日又有人約我睇戲呀!  不過今日無人接, 我要自己開車落荃灣.

本來型爸二公子話打電話去Ruby Tuesday訂位食晚飯, 點知打咗好耐都訂唔到.   咁我早到去攞位, 見門口大排長龍, 有三四十人等位....唔係咁激呀!   我地訂了19:50門票, 現在都已經19:00, 等得嚟都唔使食...隨便搵一間餐廳算啦.

行咗出去商場外餐, 見到有間餐廳就行入去.

晚餐經濟抵食

呢張報導係咪講呢間餐廳架??

的餐湯當然唔係好得啦.

咁好立克都無問題嘅

二公子要了牛扒拌薯菜,  的牛肉好有以前灣仔波士頓餐廳嗰的牛肉呀! (即係用的鬆肉粉整到好腍嗰的呢!)

我要了什扒餐(N年都未試過, 使唔使咁大份

 仲跟一碟意粉

 
 我將鐵板上那塊豬扒拎出嚟放落的意粉

鐵板上面仲有薄牛扒, 雞翼, 火腰, 腸仔....我點會食得哂.

型爸要了芝士焗蝦球飯

二公子的女朋友要了辣雞煲.

埋單四個人都只係二百幾.   不過呢的餐食一次就好耐都唔會再想返嚟食.

二公子一早訂咗戲票, 我地睇美國隊長3: 英雄內戰.

我真係唔覺得套戲好睇喎!

沒有留言:

張貼留言