2016年5月31日 星期二

懷舊粥麵

May 17, 2016, Tuesday

今日麻煩鬼同慢魔麼都唔得閒, 我自己一個人食午飯.  第一時間, 就諗起新大光燈嘅懷舊粥面.

哈哈, 一個人都幾好架, 唔使等位, 入去即刻有位.  諗都無諗, 入去叫咗兩樣野.

炸兩, HK$25.   呢道嘅炸兩貴咗的, 因為义燒腸粉都只係HK$22

仲有呢碗及第粥, HK$32

的炸兩入面嘅油炸鬼, 仲有小小脆, 而家的酒樓及粥麵鋪, 好多都做唔到架啦.  加的甜醬麻醬辣醬, 好味呀

及第粥即係豬什粥, 入面有兩塊豬潤, 一塊豬肚, 一件粉腸, 一塊肉片.  的豬潤爽滑, 並他都好夠腍, 好味.

呢份午餐, 食完好足夠..

HK$57.

當我食緊時, 對面來了一位女士, 應該係熟客嚟, 佢坐落即叫, 豬什湯河+細芥蘭....呀, 原來可以咁叫咩...下次要試吓.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
兩天後.... 同慢魔魔麻煩鬼一齊再嚟

哈哈, 我諗都唔諗就叫咗豬什湯河 HK$32, 細芥蘭HK$10

慢魔魔要了皮蛋瘦肉粥HK$28 加炸兩HK$25

麻煩鬼要了及第粥HK$32+义燒腸粉HK$22

大家都食得好開心...呢間得閒又會再嚟, 啱我地呢的無飯癮嘅人.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
 跟著May 25, 2016,

 又再去大光燈試一次

 今次慢魔魔要了豬手湯麵

 我要了艇仔粥

 叫了一碟炸兩share

 仲有一碟細芥蘭, 又係share

 每人都係四十幾文.

呢間而家做咗我地飯堂, 一星期都會嚟一兩次.   一來近, 二來的野都覺得啱食呀!

沒有留言:

張貼留言