2016年5月5日 星期四

手工肥皂

April 21, 2016, Thursday

最近收到份禮物, 我好鐘意呀!

呢, 就係呢嚿秘書小姐送比我嘅手工肥皂, 原來佢學整肥皂好多年啦.

呢款肥皂叫左手香美白皂, 成份有橄欖油, 椰子油, 棕櫚油, 米糠油, 杏桃核仁油及左手香汁.  好喜歡那手做不整齊的感覺,

用時最好用起泡綿, 濕水一搓落肥皂就有好多泡泡出來

唔止一嚿呀, 佢啱啱又做咗新的一批

脫咗模要放在乾爽的地方, 一個月先可以用.

呢款肥皂落咗米, 佢話大約要放一個先可以用.   到時又會送一嚿比我.

哈哈, 我點會隨便收人咁多禮物, 佢送我一年肥皂, 我送回她一枝一公升的椰子油.

不過靈機一動, 叫佢幫我做一批肥皂, 我想今年去加拿大時做拌手禮呀!   佢應承了, 佢話有一款有美白作用的加了珍珠粉的肥皂.....我馬上回家, 找了四包珍珠粉給她.

我叫佢我全程拍照, 到時我可以介紹一吓.


沒有留言:

張貼留言