2016年5月14日 星期六

鄭家到訪

May 2, 2016, Monday night

鄭媽媽星期六嚟咗同我副電動麻雀機剪綵, 當日佢要掉低兩個仔女比鄭爸爸, 先可以同我地竹戰.  以前我只有一隻Loki, 佢只有一個小朋友, 咁型爸拖著Loki, 咁都無問題.  但現在多咗Whisky仔, 佢傻架, 唔知自己已經好大隻, 有朋友嚟就撲埋去,鍚,  小朋友點頂得著.

今日鄭媽媽打電話嚟要帶埋兩個仔女過嚟探我地, 小朋友好想見的狗呀!  當佢地一家嚟到, 我地都好緊張. 兩隻野好興奮係咁吠, 咁我地用狗帶牽著, 兩隻野以為有街去, 仲興奮的.   型爸唯布先帶佢地出去行一轉.  等佢兩隻的情緒安靜的.

等的小朋友坐定定, 的狗狗返到嚟就無咁興奮啦.  

哈哈, 呢個鄭媽媽, 馬上叫我地介紹那部麻雀機比鄭爸爸同兩個小朋友.  跟著仲叫二公子一齊再試機, 鄭媽媽不失為我地嘅雀后.

佢地一家嚟到, 咁我就留佢地响我地屋企食晚飯.

今日買咗腩肉, 唔係好夠時間, 哈, 都比我整到脆皮燒肉

 
跟著係梅菜蒸鯇魚


馬拉盞炒通菜

多咗兩個小朋友就蒸碟水蛋

再蒸多個皮蛋豆腐...easy呀!

仲有蕃茄薯仔紅蘿蔔肉丸湯

佢地唔嚟我地就三餸一湯.   多咗佢地一家, 加多兩個餸就得啦.

食完飯我送咗好多玩具比佢地, 的小朋友好開心呀!  佢地要走啦,明天一早要返學呀!

沒有留言:

張貼留言