2016年5月1日 星期日

聚餐

April 23, 2016, Saturday night

自從Mr. & Mrs. Kua 二月底移居外地, 都差不多兩個月我地無攪聚餐啦.   八號屋剛去完中東遊輪之旅, 馬上就約我地聚餐, 哈哈, 即刻比個like佢啦.

 聚餐前先來個小聚, 飲吓酒, 食吓小食

晚餐八點開始

八號屋女主人預備了炸素春卷

豬皮蘿蔔, 牛丸魚蛋魷魚

林太預備了蘿蔔炆新鮮坑腩

西芹炒馬鮫魚蛋

佢地整咗肉, 咁五號屋就花的心思, 整幾味素菜

麻醬涼拌鮮淮山

素炒什錦, 入面有芹菜, 山筋, 腐皮, 黑木耳, 鮮百合

欖菜蒜蓉蒜勝瓜

魚香茄子, 淨係呢碟有的肉碎

今晚我地都好豐富呀!

Mrs Kua 知道我地今晚有聚餐, 打電話嚟同我地傾謁.   佢話五月份返香港, 都要同我地聚一聚呀!

沒有留言:

張貼留言