2016年5月27日 星期五

鹿兒島黑毛和牛龍蝦餐

May 11, 2016, Wednesday Night

今日Cindy話要放假, 咁就比佢調假啦.

今晚唔想出去食呀, 我要整番的好野比型爸食呀!

返到屋企見到的玫瑰開得咁靚, 梗係要整的好野比型爸食啦.

呢塊係鹿兒島黑毛和牛, 上次去Ocean Three 買架.

睇吓幾大塊, 要出動埋我隻"肉手"就知塊和牛有幾大... 一睇就知我隻"肉手"唔細啦, 如果唔係另一隻手要揸相機, 放埋落去都差唔多呀! 

除了黑毛和牛, 仲有龍蝦呀.  放工邊有時間, 呢兩隻係急凍了的熟龍蝦, 只需要先解凍, 跟著放的蒜蓉牛油芝士落去焗就ok啦.

我仲有時間刨芝士呀!

預熱焗爐200度, 焗15-20分鐘

最主要係焗到的牛油芝士蓉就得啦.

塊黑毛和牛仲簡單, 鑄鐵鍋都唔使用, 平底易潔鑊已經得啦.  因為煎嘅時間實在太短.  燒紅鑊, 每邊只係煎大概一分鐘, 型爸仲大叫, 千祈唔好咁熟呀!

兩份龍蝦和牛晚餐, 就係咁, 無其他配菜.   的和牛好膩, 份量好夠啦.

 睇吓塊和牛有幾正, 油脂分佈均勻, 哎落去入口即溶, 同我地响大坂食嗰塊, 一樣咁好味呀!

仲有甜品呀.....

上次焗蛋撻剩咗嘅蛋漿, 今日焗埋佢做甜品

真係好香呀!

睇吓的蛋, 真係好滑架....忍唔著, 我同型爸每人都食咗兩個.

呢個時候, Cindy返到嚟...哈哈, 佢真有食神.

沒有留言:

張貼留言