2016年5月4日 星期三

電動麻將機

April 22, 2016, Friday

電動麻將機已經發明了很多年, 以前同朋友去雀會都有打過, 覺得好嘈又久唔久壞吓壞吓. 對佢一的好感都無.

但之前去組長家打了一次之後, 又深深咁喜歡上那部機.  麻將機好像是日本人發明的, 但中國人把它發揚光大, 還改良了很多.  以前一部麻將機要幾萬元,  組長去年買回來都差不多要一萬元一部 (組長好好呀, 買咗一部送比媽媽, 另一部送比太太).   今時今日, 麻將機改良了很多, 價錢亦變得大眾化, 國內很多人家中都有一部.    國內公司那位司機哥哥, 都說家中買了兩部.    哈哈, 聽埋睇埋, 令五號屋都好想擁有一部.

國內買就比較平, 但如果要送落香港, 運費就貴好多, 因為整部麻雀機成90至100公斤重.

五號屋唔係一個好賭之人, 亦都不是常常打麻雀, 但對於好玩之物又想擁有一部,  思前想後, 再在網上比較, 就去淘一部.   又要平又唔想比咁多運費, 就要打好多張人情牌...

一大輪聯絡功夫, 又要司機哥哥幫忙提貨, 再送去鄰居國內公司, 等他回香港幫我送回來.

一個星期六的早上收到了, 我跟型爸開箱砌玩具, 攪了大半天.... 安裝好了!

這款還可以折疊的, 沒有那麼阻地方.    不過機身太重, 三個人才可搬上二樓, 太重只可在同一層推來推去, 很難再搬上搬落.

這款還可以看到洗牌時, 上了牌的隻數

好開心的接駁電源.....晴天霹靂....竟然發現有一隻麻雀不同顏色....唉, 網購就有這敝處....本來諗著可以叫人來剪綵....現又要同賣家聯絡.

賣家很好呀!  說馬上補發一只....哼哼哼.....一星期後到手了....

我的天...收到補發的, 又是另一隻不同顏色.....氣死了....

賣家又說再補發....哈哈, 如果他們有同一舊顏色的, 就不會發了一隻不同顏色.

我唯有要求退回這副牌, 要他們從新再發一副新的.

唉, 一波三折, 我把那多寄來的一隻都退回.

來來去去, 又要麻煩同事(又要用人情牌, 煩死了), 退去送來最少又要兩星期. 

這個牌號比我們打的台灣牌又大了一點, 哼哼哼, 再去淘兩副細一號的牌回來....

這副由他慢慢退吧!

沒有留言:

張貼留言