2019年3月12日 星期二

8 degrees Buffet

March 2, 2019, Saturday

今日二公子的女朋友請我同型爸去食Buffet, 土瓜灣8度餐廳

去到門口見到呢個postoer

附近廚窗show咗不同的甜品

Cafe入口斜落去, 呢的係咪風水設計呢!

入到去超嘈, 外面的位置坐滿哂, 好彩我地被安排坐在房入面.

Cafe 8 Degrees, Harbour-plaza Hotel.   記得之前HoyoBuy (前Groupon)好多優惠, 最近又好似無收過.   不過咁多人, 肯定有優惠.

有生蠔, 日本刺身就响對面counter

蒸海鮮
迷你佛跳牆, 呢個湯好飲, 入面有鮑魚花膠螺頭冬芝瘦肉雞肉.

凍海鮮
熱燻 (無食)

沙律...太多人, 侍應refill 唔切 (無食)

麵包迷你萄撻芝士撻, 我食了芝士撻, 幾好味!
生果

等了好久先有龍蝦出嚟, 我地攞了三隻四個人食

呢道出名的芒果拿破崙, 但的酥皮唔脆囉.    拎咗一碟甜品同型爸一齊食.

其實整個Buffet, 我只係食Cold Cuts, 湯同甜品, 沙律熱燻芝士生果都無食士, 真係蝕呀!   無辦法唔敢食咁多, 驚一陣自己受罪, 飽得滯胃酸倒流, 咁成晚都唔使瞓.

最後食了榴槤雪條.

其實我已經唔鍾意食Buffet好耐, 但人地咁有誠意請我地食, 梗係唔好咁多聲氣啦.

沒有留言:

張貼留言