2019年3月16日 星期六

Courage Eighteen

March 8, 2019, Friday

秘書小組明天生日, 今日提早同佢慶祝. 

本來去京城鴨子食上海菜, 點知另一位助手咁啱星期五要守齋(原來天主教都要守齋).   咁秘書小姐話不如去Courage Eighteen 啦.  上網check 咗, 今日有個鷹咀豆意粉係素食, 啱佢. 

我由星期二開始小病, 睇咗中醫, 越發越利害, 個喉嚨好似千支針咭著啦, 咳到黐肺.   病都要返嚟請秘書小姐食飯,  一早約咗, 已經改來改去, 如果仲要失約就唔好啦.   結果拉型爸送我嚟食飯, 夾埋時間睇醫生.    哈哈, 當然改變咗型爸請食飯啦.

 呢間Courage Eighteen 响好時中心G55鋪, 一間小店, 經過門口都睇唔到, 因為個門牌响門口天花細細個.

 結果我地要行到外面, 由花園那邊入口行入嚟, 經過水吧, 仲有個廚房

 入面就只有呢幾個位.     數數, 全店只可坐大約20 人

 今menu.... 原來要外面比錢落單

 我地先到, 我地要了安格斯牛柳粒意炒.   我都無胃口, 食了一半, 型爸食一碟半了.  的意粉質感做得好好, 有El Dente 嘅口感, 食落唔會偏硬有骨. 

 另一位肋手要了鷹咀豆意粉, 我相信係用鷹咀豆打成蓉做倨醬汁, 同事話幾好味.

 秘書小姐要了雞肉意粉意粉, 佢話都好好味.

每碟大概HK$69/79, 包一杯普通飲品.


我地分別要了Black Coffee, Earl Grey Tea, 檸蜜, 檸水 都無加錢.

真實幾錢我都無晤型爸, 因為我病到死吓死吓.   個中醫叫我返屋企煲果皮白粥, 跟著煲薑水沖涼去的寒氣呀!

最大問題係Cindy今日開始放三個星期大假返緬甸....全部家務都要自己嚟呀!


沒有留言:

張貼留言