2019年4月8日 星期一

食生蠔

March 31, 2019, Sunday

平時訂位食生蠔, 都係去餐廳食, 但今日有的特別, 我地去香港蠔業淨化場食.

呢間蠔業淨化場平時不會開放, 亦不是餐廳. 只是間中招待學生, 介紹這個行業.  我地今次可以嚟, 都係因為組長識得呢道主持人.   今日到嚟, 都係以私人招待形式.

呢道仲有個lab
呢個淨化場地方唔係好大, 只係有十幾個淨化缸

入面的蠔由褔建蠔場運送過嚟, 只有一款蠔, Pacific Rock.    呢道唔係養蠔場, 係淨化場.   的蠔運到嚟, 淨化好先賣出去.   呢道賣得出去就

呢個係水池, 睇落唔大, 但地底嘅水缸就好大.  呢道嘅水係由地下150尺抽水, 水質經過化驗.

主人家叫咗個伙記返嚟幫手開蠔
我地十一個人, 每人食咗七至八隻(係咁食都唔係好記得食咗幾多隻)

哈哈,  我地自備白葡萄酒, 酒杯同酒都係我帶去的

仲整埋芝士火腿....  哈哈, 係咪好句人呢!

食完蠔, 近迎地去流浮山食海鮮.

第一次嚟呢間歡樂海鮮酒家

我地响蠔場買咗三盒加拿大海膽.   加拿大海膽睇落肥美, 但食落唔夠鮮甜.

用紫菜包嚟食都好味嘅.

我帶了兩枝白葡萄酒, 係蠔場已經飲哂.   另一位鄰居帶了兩枝紅酒, 其中一枝係好野, 2002 Laftte, Grand Cru Classe (五大酒莊之一).   要八百幾文一枝.    林老闆就帶咗枝Whisky.

食蠔都已經食到飽咗.   唔係叫咗好多海鮮

白灼東風螺

蒜蓉開邊蒸花竹蝦
林老闆話咁大隻花竹蝦咁整嘥咗.    隻隻又真係幾大, 長過隻八寸碟

象拔蚌

瀨尿蝦

生炒排骨

鹽焗奄仔

另外叫多兩碟菜.

食蠔好平, 但呢餐海鮮就好貴, 要六千五百文....哈哈, 當晚見到佢地無咩生意, 唔知係咪咁劏到我地一頸血.


沒有留言:

張貼留言