2019年4月18日 星期四

Lost Stars

April 12, 2019  Friday

今日型爸話要約我地去試新餐廳呀!


呢間餐廳叫Lost Stars (哈哈, 唔皆忌諱咩....無星喎!)

响大角咀 Square Mile..... N 咁多年未去過大角咀, 好多舊夏重建, 多咗好多新建築物.

餐廳有live band, 不過唔知係的音響唔得定係那位小姐要改善吓的唱法, 隻隻歌都聽唔到佢唱咩, (但明明係廣東歌.....)

個場都幾大, 應該開咗唔係好耐.    菜單選擇唔係太多

我地三個人叫咗三份Appetizer, 一份兩人主食

呢款熱芝士用麵包醮嚟食, 對於我地一家都係芝士控, 覺得非常好味

呢個係用麥西哥栗片做的pizza, 上面有牛油果, salsa 醬, 再加上芝士, 好味喎.

呢個黑松露薯條都幾好味...不過好熱氣. 

呢客羊架係二 至三人份,  送到嚟要等一等

個侍應拎個蓋嚟, 用火點著咗放在鋁杯上的Rosemary

跟著焗仍十分鐘, 佢地話等的香味入落的肉到.   但打開我只聞到陣焦味...哈哈, 真係唔覺香喏.

羊架的肉尚算嫩, 佢兩仔爺鍾意五成, 我就覺得生咗的.

二公子話的薯氣好食, 不如叫多客豚油薯條(吓, 即係豬油薯條).   點知叫嗰時又話改咗餐牌, 無豚油, 改成鴨油薯條, 型爸都話要. 

放到嚟我無食呀, 太熱氣我脷都已經痛緊.    二公子話不試也吧, 之前嗰客黑松露薯條好食好多.

型爸要咗杯啤酒, 我同二公子只係飲水, 埋單一千二百幾.

呢間餐廳泊車有的麻煩, 如果要泊車優惠要泊去唔知咩野"華庭", 外面街邊泊位就已經比人用鐵柱圍起霸佔, 我地問係咪食飯可以泊, 的人就話佢地咩野借用的地  (哈哈, 馬路嚟架),   咁我地梗係唔泊啦, 行多兩步泊去今車場啦.


沒有留言:

張貼留言