2019年4月21日 星期日

美華上海菜館

April 14, 2019, Sunday morning

平時星期日去行山, 但組長出咗trip, 天氣又不穩定, 咁我地齊齊請假偷懶.

共中一對夫婦, 約我地去九龍城食早餐呀!

呢, 就係呢間美華上海菜館

餐牌放响門口

佢地就係帶我地嚟食粢飯....

呢款係甜粢飯

呢款係鹹粢飯.   睇吓入面有幾多肉鬆, 的油條仲係脆架.

我地每人要了一碗豆漿, 兩位女士都唔要甜的.

型爸好開胃要了小籠包

鍋貼, 入面有肉汁架

仲有兩客薄的蔥油餅....

最後仲要多一客油豆腐粉絲...

好彩全部都係share, 每人食少少

早餐四個人食咗HK$270   (應該係HK$210, 因為包咗三件粢飯返去比仔女食)

我地嚟時大把位, 坐落一陣已經滿坐, 走時仲要排隊呀!

沒有留言:

張貼留言