2020年7月17日 星期五

麻辣小龍蝦火鍋

Jun 20, 2020, Saturday

食小龍蝦的季所快過, 國內的同事跟我提過很多次, 可惜現在這個時勢, 根本就無可能流動, 只可在腦中想像.....吞口水.

不過我有的是好同事, 回香港要14日隔離, 都幫我帶幾盒回來.  咁當然他回來前已在國內做了核酸測試. 沒有問題才回香港.   他回到香港, 從深圳灣回到家樓下, 我就在他家樓下等. 

真的太辛苦他了, 過關用了幾小時, 幸好小龍蝦時冷凍連冰放入發泡膠箱封實, 回到家打開來, 食然是冰的.

當晚即刻忍唔著, 先食一盒.    Cindy放假, 我同型爸就來個小龍蝦火鍋

今次訂的小龍蝦比之前細盒, 都無所謂啦, 有得食就得


看, 還是冰的.  這個份量, 兩個人食剛好

包裝入面已經有辣湯底, 只需要少量水, 煮滾就食得.

煮好先撈出來放碟上放涼....又吞口水.

好好味呀!


跟著就放魚腩.   講真今次係我第一次買大魚的腩, 平時只會買鯇魚, 但大魚多骨. 但魚佬話叫我試吓, 佢話的肉好滑, 魚腩只有大骨.   咁就買嚟試吓.

魚腩都係放入鍋內, 就咁煮幾分鍾, 熄, 焗熟.   食完小龍蝦先慢慢食.


跟著仲有生菜同呢個火鍋寬粉....薯粉來的, 依韌好味!

又食到撐呀!

沒有留言:

張貼留言