2020年7月20日 星期一

Father's Day at Crazy February

Jun 21, 2020, Sunday 父親節

母親節二公子同女朋友請我同型爸去Craze February 食午餐, 無分比此, 父親節都係嚟呢道食.  無他, 呢道的野幾好食, 錦田呢邊又方便我地, 又可以泊車.

價錢又唔貴, 七八十文一份午餐, 我地覺得唔錯.


麵包係普通方包切片, 但用香草牛油塗上麵包再烘, 食落都唔錯

蕃茄蔬菜湯都好飲

型爸要了吉列豬扒漢堡.   豬扒非常鬆軟

我仍是鍾情原條鰻魚漢堡.   咁我同型爸每人一半 咁就兩款漢堡都食到.

二公子要了韓式辣腸意粉

二公子的女朋友要了雞扒意大利包

型爸要了凍朱古力


我要了熱咖啡

佢兩個要凍檸茶

呢餐埋單HK$336.  價錢適中, 唔錯.

食完回家繼續我為型爸預備的大餐.

沒有留言:

張貼留言