2020年7月22日 星期三

一鴨三味

Jun 21, 2020, 父親節

今天父親所所節, 我又嚟攪攪震, 整片皮鴨呀!  仲諗著一鴨三味, 之前未整過架, 咩都試吓麻.

想要學整好易啫, 上網睇吓人點整咪得囉.   最主要係睇吓用咩調味, 至於方法, 就係睇吓人點整, 再加自己嘅諗法, 就係咁.

先將鴨內外洗淨

今次想整隻鴨皮硬脆, 嚐試將皮肉分開, 但原來很難的, 咁盡量啦, 可以分開的就分開, 唔得就算.   Cindy 話想試試, 不過佢一試就整穿個孔.  咁就算啦.

滾水加入薑蔥八角, 先將鴨燙一燙水.   一燙之下 鴨皮馬上漲起.   唔係煮熟, 只係燙一燙

鴨腔入面醃料; 义燒醬三湯匙, 海鮮醬一湯匙, 糖, 鹽, 五香粉, 胡椒粉各一茶匙, 拌勻搽勻內腔.  皮不需要搽.  跟著用

皮料:  麥牙糖 3 湯匙,  白醋5-6湯匙,   鼓油一湯匙, 老抽半湯匙., 放熱水拌勻

跟著將料塗勻整隻鴨, 用風扇吹皮至乾

因為我沒有將隻鴨吊起, 只可以平放吹一面再反轉一面.  跟著再上料再吹, 大約三次.

最後一次我係放入焗爐用60度上下風吹了30分鐘.   再調至180度焗40分鐘, 反轉再40分鐘.

焗好啦.  的皮不黏用的真的比較脆, 但黏著肉的就唔脆

至於頸我部份, 因皮而分開, 很脆呀.   因為二公子五點要出門, 我要先整好片皮鴨大家一齊食.

片幾多就比佢食著先.  太匆忙就無影相.   大蔥, 青瓜, 甘筍絲就係 Cindy 切的.  皮就係成買, 不是自己整的.

一家人開開心心食完片皮鴨, 二公子去上班, 我就整埋另外兩味:

鴨鬆生菜包

鴨骨冬瓜粒湯

因為加咗冬菰蝦米仲有成隻鴨骨, 個湯又濃又好味.

再炒咗碟通菜

今日一鴨三味為型爸慶祝父親節呀!    做足一天,  型爸話好味, 收哂我的心意.

跟著再整多個甜品, 勁薑黑糖日本蕃薯糖.水.....真係好正架.!

沒有留言:

張貼留言