2010年12月27日 星期一

假期的最後一天....大Project


2010年12月30日下午2:58公開累積瀏覽 27 0

今日並無安排節目, 一來要休息一吓, 二來預留咗個大project今日做...就係執拾吓的衣服...
搬咗嚟呢道兩年幾, 初搬嚟時幾個衣櫃仲有大把空間, 眨吓眼, 迫到爆哂, 再加埋林老闆最近開倉益我地, 真係的衫多到唔夠地方放.  都係時候要清理一下.

花咗一個早上, 都仲係做緊物件大轉移, 重新安排擺放位置, 仲未能開始掉衫大動, 已經攰到死死吓....下午叫Ruby隨便煮個麵食完又開工....但係進展都非常長愋慢.... 跟著就要暫停.
 
因為我同型爸要出去, 先去買餸...補番的物資..無薑, 無豆豉, 無蝦米, 無冰糖, 無無無無無...真係激死.
 
再去Ikea行吓買衣架, Ikea咁大, 睇吓呢樣, 睇吓嗰樣, 攪到成九點幾先返屋企食飯.
 
食完飯上房見到仲係七國咁亂, 都係要繼續執架...但今晚一定執唔哂....  但一定要清理架, 唔係Ruby明天點執拾房間.   唯有將的未執好嘅手袋什物先放回櫃, 再搵一日比較得閒先再繼續啦.
估唔到今日用咗咁多個鐘, 只係做到part I, 真係唔efficient.   
 
當我清理完畢, 型爸已經睡著了, 我都要快的沖涼瞓覺, 明天要返工呀!
 
真係好攰, 仲辛苦個先兩日開party...   我都知, 通常玩都係開心的嘅..

諗吓諗吓, 成日買咁多野, 係咪有病呀?  究竟係咪購物狂&儲物狂? 真係要檢討吓.....

沒有留言:

張貼留言