2012年6月14日 星期四

泰.皇悅


2012年6月16日下午2:51公開累積瀏覽 380 2

 

都無咩Idea食咩, 開車去到上水, 見到有一間泰菜, 未食過喎, 响門口望入去, 咁啱有一張四人卡位, 咁就入呢間食啦.

泰.皇悅 (14)
比咗兩本menu, 封面係自家彩色打印,  多款菜式嘅相片.
型爸先嚟一枝Singha, 但我同大公子二公子都唔要野飲
 

二公子叫嘅泰式燒豬頸肉....不過味道麻麻, 五號屋整嗰的好味的


細冬陰公湯, 味道都唔錯, 都夠四個人, 每人一飯碗


一睇就知唔得嘅雞肉鬆生菜包, 的雞肉嚡到....的雞肉似係用的急凍雞胸肉剁成, 又無醬汁, 味道唔好.

泰.皇悅 (9)
咖哩大蝦配蒜蓉包.  的汁都算ok, 但係的大蝦就真係唔得, 只有兩隻大頭蝦, 開邊, 炸到的肉硬哂, 的蒜蓉包又焗得唔脆...呢碟hk$208, 真係唔抵食.


炸蝦餅, 普普通通都ok嘅.

泰.皇悅 (6)
碟生蝦刺身最後先嚟, 唔好睇的汁綠色, 勁辣.  味道一般啦.

大公子一啖食落去, 辣到佢出哂汗同眼淚, 我即時叫位侍應小姐攞包糖, 點知佢話無, 又無攪錯, 飲咖啡奶茶都有啦, 但佢有糖但係無一包, 但又唔去攞,  唉, 都費事同佢講, 馬上叫佢整杯珍多冰.


飲咗杯珍多冰, 大公子先話好的, 佢話剛才辣到耳仔都痛埋.

食哂的野, 兩位公子都唔係好飽咋, 但的野唔得, 唔想再叫,  二公子話返屋企叫Ruby煮黑蒜油公仔麵, 我話吓, 唔係阿麻....

咁埋單啦...
 

hk$557, 真係一的都唔平, 還好唔使加一.  不過我諗我地都應該唔會再嚟.
食咗的辣野, 不如去食龜苓膏清吓熱, 當甜品啦.  大家一致贊成...


大家食得好開心呀!  佢地話飽哂啦....

食呢盅龜苓膏, 我地仲開心過食頭先嗰餐泰菜.

沒有留言:

張貼留言