2012年6月23日 星期六

帶Loki去覆診


2012年6月23日下午2:52公開累積瀏覽 296 4
                                                                 
June 21, 2012, Thursday
早上已經同老闆講, 今日要早走1小時, 帶Loki去覆診呀.   個心都有的忐忑, 唔知Loki會點.

型爸接Loki再接埋我一齊去醫務所, Loki响車上面好緊張, 型爸話佢不停怪叫, 直到我上車, 攬實佢, 佢先至唔叫, 安靜咁瞓落我大髀.   我諗佢知我地帶佢去睇醫生呀!

去到醫務所, 醫生幫佢檢查探熱, 跟著抽血化驗.  Loki非常不安, 要型爸攬著佢响張診症檯.

化驗報告出咗, 還好血指數比起星期六並無下跌, 亦無發燒.  醫生比咗幾個建議, 最後我地決定繼續現時食嘅藥(要食一個月), 再觀察佢嘅情況.  Loki開始脫毛, 順便攞的毛髮種菌. 

醫生同我地講, 呢個月佢已經醫咗6隻狗患上牛蜱熱, 叫我地唔好太擔心.  佢話春夏時間, 好多牛蜱, 成日去草地跑一定耍帶牛蜱帶, 兩三個星期就要滴Frontline Plus.  Loki 中咗牛蜱熱, 只要小心留意, 準時食藥,  應該會無問題, 但如果發現佢食欲不振, 有貧血現象, 要即刻帶佢返嚟覆診.   醫生幫佢打咗支維他命, 話會令佢胃口好的喎.  醫生話成日去草地嘅狗, 一定要帶牛蜱帶, 唔可以唔帶. 姑娘即時幫佢帶著.


今日呢張單都係唔小野,HK$1,780

睇完醫生帶著Loki都唔可以去邊道食飯... 唯有去買飯盒啦!


型爸嘅煎蛋牛肉飯


我嘅鱆魚肉餅飯

Loki Loki, 帶你睇完醫生, 爸爸媽媽要捱飯盒呀!

到我地餵佢食野, 淨係的狗糧佢唔肯食, 望著嚿雞, 一定加我地加的雞肉落去, 混埋一齊佢先肯食.   今日餵藥就麻煩的, 兩粒半抗生素, 兩粒半杜蟲藥.  初時唔肯食藥, 型爸夾硬捉著佢, 佢扮食咗, 跟著吐番出嚟, 唔要粒藥淨係食哂的雞肉.   最後都要將的藥cut細, 逐少逐少混入的雞肉, 咁佢又肯食喎.  食完藥又要滴頸同滴耳仔.  真係好唔得閒呀!

不過佢的抵抗力真係差咗好多呀!  晚上見佢瞓瞓吓, 要轉換地, 好似怕凍咁, 我即時將冷氣溫度調高兩度.  點知第二朝早起身, 唔見咗Loki, 原來去走咗入去我洗手間瞓喺張地氈, 嗰道無冷氣呀!   唉吔, 我見到心都痛埋, 邊有Husky怕冷氣, 佢平時最鍾意嘆冷氣.   佢應該係血壓同血小板都低, 所以怕凍.  唉, 佢又唔識講野, 真係要我地小心留意佢呀!

沒有留言:

張貼留言