2012年6月24日 星期日

台灣阿舍食堂乾麵


2012年6月27日下午12:47公開累積瀏覽 312 1

第一印象見到的麵, 覺得又咪好似我地的即食麵.  但再睇真的, 原來係要煮嘅撈麵.  有三包, 麵質同調味都唔一樣. 

我一試之下, 真係要好好介紹, 好彩未煮之前都影定的相....麵嘅牌子係阿舍食堂.
呢款叫客家板條, 麵身比較粗, 包裝寫明要煮嚟食, 唔可以泡麵, 如果唔係, 的都係唔會熟, 大約要煮5分鍾

煮好之後, 就將調味包倒落去, 呢款調味包叫麻醬辣. 的醬汁比較稠, 辣味輕微, 但味道唔錯.

呢款叫外省乾麵, 麵身比之前嗰款幼身的, 呢款要煮4分鐘
呢款嘅醬汁係麻辣味, 倒出嚟好似豉油汁咁, 比較稀, 但食落去麻辣味好勁...I like it ....但型爸話好辣呀!


而最後呢款係最幼身嘅台南乾麵, 只需要煮3分鐘

呢款嘅醬汁係辣味, 又係好似豉油汁, 食落去有小小辣.  型爸話呢款佢最鐘意食.

三款麵我都覺得好好味呀!  下次去台灣, 一定要買的番嚟呀!


我地唔係食淨麵, 就係食呢的一口牛做餸囉.  講真, 的麵好食過的牛肉好多呀!  的牛肉我每款食咗兩粒咋.


另外配飲品一杯, 果粒西柚汁.

食完兩仔爺又去打機, 我又去寫吓blog, 過咗一陣唔見Loki嘅....周圍搵吓...


原來佢走咗入型爸個洗手間捲埋身瞓覺.   唉吔, 佢又怕凍呀!  我地即時調高的冷氣溫度.  由佢瞓多一陣, 遲少少要同佢沖涼呀.  佢上星期比Pet Shop沖涼, 比佢地扯傷背部發炎甩咗好多毛, 我地要用藥水同佢沖涼,  醫生話最少要同佢連續沖10日呀! 又要辛苦型爸啦. 

沒有留言:

張貼留言