2013年5月25日 星期六

又有新玩具


2013年5月25日下午2:47公開累積瀏覽 487 0

今日我要試新機, 呢部係樣辦嚟架, 有一份簡單嘅說明書, 但無bread recipe, 我要自己慢慢研究呀!

不過的function大同小異, 應該唔難啩!

無bread recipe, 我就自己預啦, 整過咁多次麵包, 應該唔會點差啩.

我覺得最save係整牛奶枕頭包,

材料:  高粉495g, 糖38g, 鹽7g, 牛油27g, 固體菜油27g, yeast 8g, 凍鮮奶 375g

用麵包機, 都係要先落流質, 糖, 鹽, 跟著麵粉, 最後落酵母.... 我用牛油後下法, Kneading 2先放的牛油同白油落去

當佢發酵時我無理佢呀....因為成個program 要三個小時...己經提醒自己, 唔好比的麵包焗得太耐, 要提早少少攞出嚟... 不過我顧著响樓上寫blog, 已經唔記得咗佢.

落到去仲有十分鐘焗完....唔得啦, 要攞佢出嚟....焗太耐的外皮好硬架.

出爐了, 熱氣騰騰....好香的麵包....不過呢個係side view嚟咋....

睇吓個 top view,  哈哈, 幾醜...唔知點解呢, 係咪個麵包機大, 中間發唔起呢....  定係個機四邊都熱, 但中間無咁熱, 所以發酵不均勻呢....呢的有待我有時間慢皺驗證.


個麵包外型雖然唔靚, 但皮脆內軟, 好香好好味喎.....個recipe得呀!   咁醜, 就算係缺憾美啦...(真係識得安慰自己)

呢部機有個Home made button, 可以自己set一個program, 即係話我想攪拌時間, 發酵時間及焗嘅時間都可以自己決定...不過呢樣有的高深, 要深入研究先可以呀!

下次都係用Basis program, 睇著佢, 再用的Pesto sauce 嚟試吓整麵包先..

沒有留言:

張貼留言