2013年5月2日 星期四

炒米粉煲粥 + 幾餸一湯


2013年5月2日下午1:40公開累積瀏覽 717 0


另一包上次台灣節買的新竹陽春米粉

晚上七點十分, 型爸收到林老闆電話, 問我地食咩, 我地話煲粥炒米炒, 佢話不如拎埋過去一齊食....咁又好喎, 我地煲粥都好大煲架.
Ruby炒的米粉


Ruby煲的腐竹蠔豉肉丸粥

我好忙顧著執衫, 好想今日就執好佢....食飯過去林宅食飯...食完再返嚟繼續

林老闆買咗燒鵝薰蹄加餸

跟著又拎的碎蟹叫我地試

仲有呢的12個月嘅黑毛豬火腿

食完仲有呢盒從韓國帶回來嘅甜品

跟著仲有生果...士多啤梨....食到捧著個肚....頂唔著啦...

晚上十點幾我要走啦....仲有一堆衫要清理, 只要執多一兩個鐘就得啦...全部放唒响床...哈哈, 我今晚一定要攪掂佢, 唔係無得瞓呀!

沒有留言:

張貼留言